4 Aralık 2012 Salı

Takılar ve Aksesuarlarda Ufak Detaylar

Takılarda, aksesuarlarda, saç modellerinde ufak detaylara bayılan birisi olarak; tüm kombinlerinizin bu tarz inceliklerle çok daha renklenip, ilgi çekici olabileceğine inanıyorum :)

Kendim için biraz araştırma yaparken kadınların modası okuyucularının da ilgisini çekebileceğine inandığım ufaklıkları paylaşmak istedim :) 



Eğer kulaklarınızda biden fazla delik varsa, farklı çeşit küpelerinizle barışçıl bir tema yapabilirsiniz! =)

Çeşit çeşit, rengarenk nazar boncukları da farklı bir opsiyon!




Kuşlar, kediler, köpekler, kaplumbağalar, ördekler her zaman favorim olmuştur :)


Özellikle 2012 yazından beri bu tarz çok tuttu. Saatiniz ve kıyafet tarzınızla uyumlu üst üste birkaç farklı bilekliğin takılması güzel bir kombin oluyor. 
Nerede Bulurum?

Bu tarz takıları online olarak; Trendyol, Markafoni, 1v1y.com gibi indirimli ürün satışı yapan sitelerde çok rahatlıkla bulabilirsiniz. Ben kendi adıma Trendyol'u severek kullanıyorum :) 1'den fazla ürün sipariş ettiğinizde, ürünleri farklı markalardan bile alıyor olsanız 2. kargonuz bedava oluyor. O yüzden isteklerinizi biriktirip, ay başında veya harçlıklar alındığında toplu olarak alışveriş yapmanızı da ayrıca öneriyorum.

Eğer online alışverişten hoşlanmıyorum, halen güvenemiyorum diyorsanız da; Accessorize, SIX Accessories, Coquet gibi bir çok zincir bijuteri mağazasında, bu tarz ürünleri çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok: