1 Kasım 2012 Perşembe

İyi Bir Vücut Nemlendiricisi ve Güzel Bir Parfüm İsteyenlere!


Normalde aldığım tüm kremleri maksimum 3-5 sürüşten sonra hep bir köşeye bırakırdım. Ya kokusu beni sıkardı yada dokusu. Bazısı vıcık vıcık yağlı oluyor, bir türlü kurumuyor, emilmiyor... Veya kremin kullandığım parfümle tezat bir kokusu varsa bu sefer biri diğerinden illaki baskın oluyor ve dengeli bir koku bir türlü burnuma gelmiyordu.

Ama Bath & Body Works markasına buradan da teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Gerçekten hayatımda ilk defa aldığım bir vücut kremini sonuna kadar tüketmek nasip oldu :)

Fiyatı 35 TL civarındaydı diye hatırlıyorum.

Markanın bir çok vücut losyonu ve kremi de mevcut ancak ben en çok "body butter"ından memnun kaldım. Hem insana yapışkan ve vıcık vıcık bir his vermiyor hem de gerçekten de 1-2 gün etkisini gösterecek kadar iyi nemlendiriyor.

Bir de eğer siz de benim gibi; vücut kremi + parfüm + body mist 3'lülerini aynı kokudan almayı pek tercih etmiyorsanız, hiç üzülmeyin. Bu nemlendiriciye çok uyan bir parfüm önerim de var... 

Eğer güzel bir kış kokusu istiyorsanız hem parfümümü - Versace Crystal Noir (ki ben parfümüme sanırım aşığım); hem de parfümüme uyan bu body butter'ı - Twilight Woods by Bath & Body Works şiddetle sizlere öneriyorum.



Bath & Body Works Body Butter'ı Nerede Bulurum?

İstanbul: İstinye Park, Akmerkez AVM, Bağdat Caddesi
Antalya'da ise Antalya Migros AVM'de bulabilirsiniz


Parfümü Nerede Bulurum?

Boyner, Tekin Acar, Sevil Parfümeri mağazalarında bulabilirsiniz. Online parfüm ve kozmetik ürün satışı yapan siteleri hiç kullanmadığım için ürünlerin orjinalliği ve kalitesi konusunda bir yorum yapamıyorum ne yazık ki. 

Parfüm konusu çok göreceli ve beğenisi kişiden kişiye değişen bir konudur ama en azından deneme boylarını mağazalarda test edebilirsiniz :)

Hiç yorum yok: