28 Aralık 2012 Cuma

Bebek Odası Dekorasyonu

Sanırım artık bir blogger olarak, ben bile yenilikleri takip ederken güçlük çekiyorum :) Giyim trendleri, yılbaşı conceptleri, bebek odası dekorasyonları, doğum günü kutlamaları, sevgililer günü hediyeleri, evlilik teklifleri, saç modelleri, doğru makyaj teknikleri vs derken sanki her kafadan binbir çeşit yeni ve yaratıcı fikir çıkıyor gibime geliyor. Algımın seçeceği o kadar çok güzellik var ki... Gerçekten işim gittikçe zorlaşıyor (:

Ama işimi ve sizlere yeni şeyler sunmayı çok seviyorum. Tıpkı şu anda yaptığım gibi... :)

Henüz böyle tatlı telaşlarım olmasa da bu sefer, bebek odaları için farklı tasarımları, gözüme hoş gelen detayları yakın markaja alıyorum.


Neden Sevdim?
Eğer çok oyuncu bir çocuğunuz varsa ve sürekli olarak eşyaları kımıldatarak alt kattaki komşuların uykularını kaçırıyorsa, halı yerine bu tarz eğlenceli çorapları eşyalarınıza geçirerek hem gürültüyü, hem de parkelerinizin çizilmesini engelleyebileceğinizi düşündüğüm için :)


Neden Sevdim?
Çocuğunuzla birlikte kendisinin adını veya aile üyelerinizin adlarının baş harflerini minik renkli düğmelerle kağıtlara işleyebilir, çerçeveleyebilir ve duvarlarınızı bu şekilde süsleyebilirsiniz. Üstelik bu el işi çalışmalarını çocuğunuz ile birlikte yaparken, boş vakitlerinizi eğlenceli bir şekilde değerlendirebilirsiniz :) 


Neden Sevdim?
Sade çocuk odalarını, çok az bir maliyet ile bu şekilde duvar stickerları ile süsleyerek bambaşka bir hale getirebileceğiniz için.


Neden Sevdim?
Bulutlara karşı kişisel olarak özel bir ilgim olduğu için :)


Neden Sevdim?
Sıradan bir tabureye göre çok daha eğlenceli ve sevimli olduğu için :)


Neden Sevdim?
Esprili değil mi?


Neden Sevdim?
Çocuğunuz ile birlikte bir aile ve bu minik aileye bir de yuva yapabilirsiniz. Hem sizin için güzel bir aktivite, hem de onun için tatlı bir oyuncak olabileceği için sevdim =]


Neden Sevdim?
Bir çocuğa aşılanması gereken en güzel alışkanlığın; kitap okumak olduğuna inandığım için :)


Neden Sevdim?
Her ikisi de çok masum ve sevgi dolu göründüğü için :] 

1 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

Pek şirin pek tatlı pek sıcak bir yazı oldu bu böyle... O bebek odalarından birine girip Mert'in bebeklik haline de geri dönüp ona sarılıp saatlerce uyumayı diledim. Ahhh bir bilseniz o koku nelere bedeldir... Allah bu yılda anne olmak isteyip de olamayanların yüzüne gülsün inşallah....

Senin de yeni yılını kutlarım hep enerjinin yüksek kalmasını dilerim.

Sevgilerimle....