24 Ağustos 2012 Cuma

Kurumuş Çiçek ve Bitkilerinizi Dert Etmeyin!

Kuruyan ve sararmaya başlayan çiçek ve bitkilerinizi sprey boya ile hafif hafif renklendirmeyi hiç düşünmüş müydünüz? Eğer cevabınız hayırsa, bir kere daha düşünün :)

Doğrusu ben de geçen haftaya kadar hiç düşünmemiştim. Ancak dahiyane akrabalarım olduğunu ve bu uygulama sonrası ne kadar başarılı olduklarını görünce ben de sizin kadar şaşırdım.

Halam, kurumaya yüz tutmuş ortanca çiçeğini işte böyle yeşil bir sprey boya ile renklendirmiş. Üstelik bitkide şu ana kadar gözle görülür ek bir bozulma, yaprak dökülmesi de gözlemlememiş. Hatta diplerden yeni yeni filizler bile vermeye başlamış.

Görünce gözlerine inanamayan ben, hemen bunu sizlerle de paylaşmak istedim.


Eğer renkli bir kişiliğe sahipseniz, kuruyan bitkilerinizi rengarenk bile boyayabilirsiniz! Neden olmasın ki?

1 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

Çok süper bir fikir bu ya:)