4 Ağustos 2011 Perşembe

Anya Hindmarch'ın Muhteşem Tasarımları

Dün Starbucks'da kahve sırası beklerken, bir anda gözüme önümdeki bayanın çantası takıldı. O kadar güzel, o kadar orjinal ve karakterliydi ki...

Ön yüzünde bir aile resmi vardı ve resim o kadar karakterliydi ki... Tüm aile bireyleri şımşıkır giyinmiş, sıraya dizilmiş ve yeşilliklerin içinde poz veriyorlardı.

Sonra resme biraz daha dikkatlice baktım. Ve farkettimki, resimdeki aile, yanımda duranın ailesinin ta kendisiydi. Fotoğrafın baskısı o kadar kaliteli ve çanta o kadar sade ama şıktı ki; sonunda dayanamadım ve kadın'a "Çantanızı nerede yaptırdınız acaba?" diye sordum =)

Muhabbetimiz ilerledikçe, öğrendim ki çanta Londra merkezli Anya Hindmarch'ın üretimiymiş. Ofise gelir gelmez kısa bir araştırma yaptım, ve Anya Hindmarch'ın hemen hemen tüm çantalarını alınası bulduğum için sizlerle de paylaşmak istedim.

Anya Hindmarch Çanta Modelleri

Anya Hindmarch'ın çanta modelleri 2 farklı kategoride müşterilerin beğenisine sunuluyor.

1) Kendi Tasarımları:

Günlük veya daha şık kombinlerinizle kullanabileceğiniz geniş bir ürün yelpazesine sahip Anya'nın tasarımları.




Bu tasarımların fiyatları yaklaşık 500 Sterlin.

2) Sizin Yarattığınız Tasarımlar:

Bu tasarımlar tamamen sizin yaratıcılığınıza kalan ürünler oluyor. Çantanın modelini, boyutunu, baskısının yapılacağı resmi ve hatta çantanın sapının rengini bile tamamen siz belirliyorsunuz.

İşte sizler için bir kaç farklı çanta modeli. Boyutlarını; küçük, orta ve büyük olarak seçme imkanınız bulunuyor.




Eğer isterseniz, aşağıdaki gibi bir makyaj çantası da tasarlayabilirsiniz.


Bu tarz "customized" çantaların, ben özellikle çok güzel bir hediye olacağını düşünüyorum. İster sevgilinize, ister annenize, doğum günü gibi özel günlerde hediye edilebilecek güzel bir alternatif.

Fiyatları ise 150 - 450 Sterlin arasında değişiyor.

İlgilenenler; http://www.anyahindmarch.com/ adresinden Anya Hindmarch'ın tüm çanta modellerine ulaşabilir veya kendi tasarımlarını sipariş edebilir.

Bilginize; Türkiye'ye de siparişleri gönderiyorlar! =)

Hiç yorum yok: