10 Ekim 2012 Çarşamba

Nişantaşı Moda Çekimi: Kuru Kafalar!

Geçtiğimiz haftasonu, Nişantaşı sokaklarını sizin için arşınladım!

Biliyorsunuz bu sonbahar kış sezonunda kuru kafalar, metal detaylı jeanler, kabaralı jean gömlekler ve dikenli metalik aksesuarlar inanılmaz moda! Durum böyle olunca çekimimizin ilk bölümünü de sizler için bu tarza sahip ürünleri araştırmaya ayırdık. Artık dükkan dükkan gezme zahmetini kendi üzerimize alıp, en beğendiğimiz ürünleri farklı birçok mağazada araştırıp, vitrinleri ayağınıza getiriyoruz!

İlk durağımız Teşvikiye Camii'sinin hemen karşısında yer alan BSL (Be Street Lady) butiği. Uygun fiyata, sezonun trendlerini arıyorsanız burası kesinlikle doğru adres olacaktır. 

Dükkanın girişi de, kendi conceptini anlatmaya yetiyor aslında :)

Buradaki favorim arka ceplerinde metal detayları olan aşağıdaki skinny jean! Hafif taşlamaları ve diz kısımlarında da da enine yırtıklar vardı.

Ürün Be Street Lady Butik'de satılıyor. Fiyatı: 69.90 TL

Gezerken yalnızca vitrinleri değil, sokak modasını da vurgu yapmak istedim. Markasını bilmiyoruzm ancak, telefonla konuşan bayanın gözlüklerini görür görmez, "işte bu" dedim ve anında fotoğrafladım!

Siz nasıl buldunuz?

Nişantaşı Atiye sokakta bir cafe.

Be Street Lady'den sonra hafif yollu birşeyler atıştırıp civardaki birkaç özgün butiği daha gezdim. Ancak sizi tonlarca fotoğrafa boğmak yerine, seçici davranmak istediğim için her ürünü buraya koymadım. O yüzden fotoğraf albümümüze V2K Designers ile devam etmek istiyorum.

Burada 2 favorim vardı ki; ikisi de tam bir master piece!

Seçici V2K müşterileri iş başında :) Gerçekten ince eleyip sık dokuyorlar.

Kuru kafa detayı olmasa da, bu parça hem bir klasik. Hem de biraz asi! Ürün V2K'de satılıyor.

İnce topuklar tabii ki tüm zamanların favorisi, ancak bu kış botların topukları olabildiğine kalın ve biraz da kaba. Amaç zaten asi olmak değil mi?

Botun, örümcek ağı detaylarına bayıldım! Ürün V2K'de satılıyor.

Son durağımız ise (moda çekimimizin son durağı değil, yalnızca kuru kafalar ve metal detayları conceptindeki son durağımız) Alexander McQueen!

Herşeyden önce, alışveriş yaparken kendimi rahat hissetmeyi çok seven biriyimdir. Samimiyetsiz moda danışmanları ve satıcılarından gerçekten de hiç haz etmiyorum. Ve özellikle de girdiğim mağazanın sıcaklığı, orada kendimi özgür hissedebilmem, "gerçekten bunu istiyor muyum?" diye sorabilmem ve sorduğumda da kendime samimi bir cevap verebilmem çok önemli.

Öyle mağazalar oluyor ki, bazen bir anlık "gazla" abuk sabuk birşey alıyorum ve daha sonra "buradan aldığım ...'ı da hiç giymedim" diyip, bir daha o mağazaya adımımı atmıyorum. Sizde de aynı şey oluyor mu bilmem, ama Alexander McQueen'in sıcak kanlı mağaza çalışanlarına buradan her şeyden önce teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Kesinlikle alışveriş deneyiminizi destekleyen ve size gönülden yardımcı olmak isteyen çalışanlara sahip Alexander McQueen'in Nişantaşı şubesi.

Favori kuru kafalı clutch'ım ve taşlı kuru kafa detayları olan stiletto modelim! Ürünler Alexander McQueen'de satılıyor.

Evet biliyorum, clutch çok güzel, Fiyatı: $2.045 :)

Ürün Alexander McQueen'de satılıyor.

Nişantaşı moda çekimimizden, bir çok farklı concept'te ürünler çıktı ortaya =) O yüzden her bir tarzı sindire sindire, ayrı ayrı sizinle paylaşmak istiyorum!

Diğer beğendiğimiz ürünler, stiller, saç modelleri ve makyaj önerileri için facebook sayfamızı da buradan ziyaret edebilirsiniz. Facebook sayfamızda yalnızca moda üzerine paylaşım yaptığımızı da hatırlatmak isterim :)

Aldığınız her ürünü iyi günlerde kullanmanız dileklerimle, sevgiler!

Hiç yorum yok: