7 Eylül 2012 Cuma

Mısır Koçanı mı? Hani, Hani Nerde?! =)

Geçtiğimiz gün muhteşem bir tarife denk geldim! Üstelik en sevdiğime... Sarı sarı minik dişli mısır tanelerinin bulunduğu bir tarife :)


Çok zor, zaman alıcı veya komplike birşey değil tabii ki, ama her an herkesin aklına gelememe ihtimali de yok değil. O yüzden fırsat bu fırsat sizlerle de paylaşmak istedim...

Yeşillikler içinde, sevdiklerinizle yakacağınız bir mangal veya barbekü keyfinde bu mısır tarifime de bir şans verebilirsiniz bence. 

Çok basit bir şekilde ister haşladığınız isterseniz de grill'de ızgaraladığınız tazecik süt mısırlarınızı daha sonra biraz tereyağı, taze fesleğen ve beyaz peynir (veya isteğe göre parmesan da olabilir) ile tatlandırıyoruz. Hepsi bu...



Adım adım benim anlatmam yerine görseller size herşeyi çok daha net açıklayacaktır :)




Harcınızı (peynir ve isteğe göre diğer kuru veya taze baharat/yeşillikleri) mısırları servis edeceğiniz tabakta karıştırabilirsiniz. 



Harcınızı mısırlara bulamadan önce, mısırlar hala sıcakken üzerinde biraz tereyağı gezdirirseniz tüm adımlar tamamlanmış olacaktır.


Ve işte tatlı ve lezzetli mısırlarımız hazır :) 

Afiyet ile, güzel günler... 

Hiç yorum yok: