31 Ocak 2011 Pazartesi

Su İçmeyi Sevmeyenlere Müjde

Geçtiğimiz haftasonu, firsatbufirsat.com'dan aldığım kampanya ile Ville Park Matsuma SPA'daydım :) ayak masajı, sauna, buhar odası, peeling, bali masajı ve jakuzi keyfini (evet, tüm bu servislerin hepsi dahil) bir arada yaşayabileceğim bir paket program almıştım.

SPA merkezinde, görür görmez mutlaka kadinlarinmodasi'nda paylaşmalıyım dediğim bir uygulama gözüme çarptı. Nedir diye sabırsızlananları fazla meraklandırmadan ve uzatmadan hemen açıklıyorum:

Su ve meyveler... Su ve limon... Su ve salatalık...


Daha önce bir çok diyetisyenden duyduğum bu tavsiyeyi, açıkcası üşendiğim için hiç uygulamamıştım. Ama SPA merkezinde hazırlanmışını deneyince, gerçekten de hayran kaldım. Bu tavsiye, özellikle gün içinde su içmeyi ihmal eden, unutan veya sevmeyen arkadaşlara geliyor :)

Aslında olay çok basit:


Bir sürahi suya, sevdiğiniz meyveleri dilimleyip atıyorsunuz ve içmeden önce en azından 10-15 dakika kadar meyveleri suyun içerisinde bekletiyorsunuz... Bu sayede hem suyun tadı yumuşuyor, hem gerekli vitamin ve minarelleri almanızı sağlıyor, hem de su içmeyi daha eğlenceli ve unutulmaz kılıyor.


İş yerinde, okulda, evde veya yolda olun hiç farketmez. Sürahi veya pet şişleri rahatlıkla karışımınızı yapmak için kullanabilirsiniz. İster limon dilimleri, isterseniz salatalık dilimleri (ki benim favorim salatalık) veya karışık meyve dilimlerini (elma, armut, mürdüm eriği gibi) kullanabilirsiniz.


Unutmayın, sağlıklı bir yaşam için; günde mutlaka 2-3 litre su için...

- M

Hiç yorum yok: