16 Ocak 2011 Pazar

Lancome Tresor in Love

Geçtiğimiz haftalarda, yılbaşı alışverişi öncesi Boyner'de siz okuyucularımız için ürün arayışındayken; Lancome'un Tresor in Love parfümününün tanıtım standına uğradık. Ben parfümü gerçekten de çok başarılı ve etkileyici buldum ve hatta bizzat satın aldım :) !...


Tekin Acar Cosmetics, parfüm için aşağıdaki bilgileri veriyor:


Ürün Bilgisi






CİLT TİPİ

Tüm cilt tipleri için uygundur.
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
Aşkı yaşayan kadının mutluluğunu ve heyecanını yansıtan Tresor In Love parfümünün baş notası meyvalı çiçeksi notalar içerir - nektarin, bergamut, armut.
Orta notasını odunsu çiçeksi notalar içerir - Türk gülü, yasemin. Aşkın büyüsü artık kadını tamamen sarmıştır.
Dip notasını ise sedir ağacı ve misk içerir.
ÜRÜN AVANTAJLARI
Tresor In Love ışıltı saçan, neşeli ve aşık bir kadının, kadınsılığını ve çekiciliğini ortaya çıkarır. Anı yaşayan, duygularını neşe ile etrafa saçabilen bir kadını anlatmaktadır.
ÜRÜN KULLANIMI
Sabah, akşam veya günün herhangi bir saatinde temiz cilde ve kıyafete kullanılması önerilir.

Fiyatları:
Sevil Parfümeri de:
50 ml.'lik boyutu 142,50 TL
75 ml.'lik boyutu ise 180,50TL

Aşağıdaki linkten ise 75 ml'lik boyutunu 128 TL'ye alabilirsiniz. Benim ve arkadaşlarımın da sıklıkla kullandığı strawberrynet.com adrese ücretsiz teslimat yapıyor ve bir çok mağazaya göre ürünlerini müşterilerine son derece makul fiyatla sunuyor...


Ürün ve strawberrynet.com ile ilgili sorularınızı kadinlarinmodasi@gmail.com adresine gönderebilirsiniz...

Hiç yorum yok: