16 Haziran 2015 Salı

Vintage Seven Gelinlere Saç Aksesuarları

2015 yılı benim açımdan çok berekli bir düğün sezonu oldu. Öyle ki geçtiğimiz haftasonu Cuma, Cumartesi, Pazar 3 gün boyunca, geceli gündüzlü düğünlere katıldığım bir haftasonuydu...

Hal böyle olunca, tüm arkadaşlarımla son birkaç aydır gündemimiz; düğün, gelinlik, gelin saçı, gelin saçı aksesuarı, gelin ayakkabısı, düğün süslemeleri vb. konulardı.

Bu sezon çok farklı tarzlarda, çok farklı düğünlere katılan ben; tüm bu tecrübeleri, beğendiklerimi ve beğenmediklerimi de sizinle paylaşmak istedim. İlk yazı gelin saçı için kullanılabilecek aksesuarlar üzerine. Devamı da diğer yazılarda gelecek :)

Vintage Modası Halen Geçerli

Son yıllarda vintage modası dekorasyondan, giyime kadar her alanda karşımıza çıkıyordu. Ve halen de popüleritesini devam ettiriyor.

Ben de vintage tarzını seven biri olarak hem düğün gecesi için gelin başında; hem de evden alma seramonilerinde bu tarzı çok beğeniyorum.

İşte sizin için seçtiklerim ve ilham alabileceğiniz bir kaç farklı model...











Hiç yorum yok: