11 Mayıs 2012 Cuma

Çiçekli Berjer Takımları

Ortaokuldayken, çok sevdiğim ve hafızamda hep yer edecek olan İngilizce öğretmenimiz (Ms. Hill) her hafta bizlere 3'er farklı "günlük" konusu vererek, bizlerden günlük tutmamızı isterdi. Ee tabii hayrına günlük tutacak değiliz, daha sonra aylık olarak günlükler toplanır ve yıl sonu notumuza eklenmek üzere değerlendirmeye alınırdı :) Hatırladığım, üzerinde saatlerce düşündükten sonra journal entry'mi girmeye başladığım ve bende inanılmaz bir heyecan uyandıran günlük konularımızdan biri ise "hayalinizdeki ev"di... 

Ve sonunda - şimdi, hayalimdeki evi gerçekleştirebileceğim bir döneme girmiş bulunuyorum :) Malum ev yenileme hazırlıklarının bir parçası da ev ve dekorasyon üzerine kuruluyor... 


Durum böyle olunca ben de hep çocukluktan beri hayalim olan çiçekli berjer takımlarını biraz araştırmak istedim. Ve araştırdıkça farkettim ki aslında hayalim yalnızca çiçekli berjer takımları değilmiş :) Aslında hayalim; illa ki evimin bir köşesinde çiçekli bir şeyler görmekmiş. Bu belki ikili bir berjer takımı, belki çiçek desenli bir mutfak perdesi veya belki de sadece çiçekli bir kahvaltı seti bile olabilirmiş...

İşte sizlerle de paylaşmak istediğim, beğenimi toplayan çiçekli ev dekorasyon ürünleri. Ve tabii ki önceliğim berjerlerde... 



Benim hayalim eve hakim olan diğer renkler ile uyumlu olacak şekilde iki adet okuma berjerini evin balkonu veya en aydınlık (cam kenarı da olabilir) köşesinde konumlandırmak. Özellikle açık renklerin hakim olduğu çiçek desenli bu tarz okuma koltukları çok hoşuma gidiyor... 




Ama diyelim ki salon mobilyaları ve genel concept ile bu tarz okuma berjerleri eşleşmedi :( Peki o zaman ne yapabilirim diye düşününce, aklıma ilk olarak bu tarz bir yemek takımı düştü. Geçtiğimiz aylarda Bernardo'da gördüğüm bu takımlar, 1 Eylülde evlenecek bir arkadaşımın çıktığı çeyiz alışverişinde kendisinin gözüne takılmış :) Bence şık bir Pazar Kahvaltı Sofrası için çok da ideal. Kendisi Bernardo'da takımla farklı birkaç design yaptığını ve hem şık hem de casual sofralar için de uygun olduğunu söyledi. Ben de özellikle takımların altına serilecek hasır amerikan servisleri ile kafamda hayal ettiğimde, çok hoş bir kombinin yaratılabileceğini düşünüyorum. 

Kısacası sevgili Armağan, bu takımı gönül rahatlığı ile alabilirsin :)



Yemek Takımları Bernardo'nun Seramik Country Serisinden


**************************************************************************************************

Hadi diyelim ki bu kahvaltı seti de olmadı :) O zaman karar verdim, özel günler için illa ki aşağıdaki gibi bir manikür yaptıracağım! =) 


1 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

Maniküre bayıldım bayıldım...

Hep country tarzını sevmeme rağmen hiç evimde böyle modeller olamadı nedense :(

Sana kısmet olur inşallah..

Selamlar.