9 Şubat 2012 Perşembe

Mutfakta Kötü Kokulara Son!

Çok fazla yemek yapan biri değilim ama bu hafta başında sağlıklı yaşam ve iyi beslenme konusunda kendime bazı hedefler koymuştum :) Durum böyle olunca, artık işten eve gelince dışardan yemek siparişi verme olayına da bir son verme kararı aldım...

İşte Palmolive Mutfak İçin Koku Giderici Sıvı Sabun'la yakın arkadaşlığım da bu vesile ile başladı...


Ertesi gün toplantı mı var? Akşam sevgilimle mi buluşacaktım? sorularını artık yemek yapmadan önce kendinize sormayın! Tüm ev kadınlarına, çalışan bayanlara, öğrencilere, çocuklara öneriyorum :) Soğanlı, sarmısaklı, ne baharatla olursa olsun tüm yemekleri artık gönül rahatlığı ile yapabileceksiniz...

Tek yıkama ile bu sabun yemek kokularını elinizden söküp atıyor. Denedim, onayladım ve seviyorum.

Kimyasal olarak içerdiği maddelerin detaylarını tabii bilmiyorum, ama vaad ettiği sözleri tuttuğundan emin olabilirsiniz. Ancak organik ürün tüketimi konusunda hassas olanlar için çok da uygun olmayacağı kanısındayım. Gene de bir içeriğine bakmakta fayda var.

Nerede Bulurum?

Migros, MJET, Kipa, Carrefour gibi tüm hipermarket ve market zincirlerinde bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: