31 Ocak 2012 Salı

Bu Çikolatalar HARİKA!



Bugün tesadüfen internette gezinirken, muhteşem bir keşif yaptım ve Denicious'un çikolataları ile tanıştım!

Özellikle kadınların kalbini ısıtacak birçok farklı butik çikolata çeşidi ile Denicious; küçük, tatlı ve şirin tasarımları ile beni ilk anda kazandı bile...


Herkes düğün, nişan, bekarlığa veda, doğum günü, baby shower kutlamalarında büyük bir pasta veya şeker yaptırıyor. Ama bence Denicious'ın bu tatlı çikolatalarına da bu özel günlerde bir şans vermek gerek!


Bu çikolatalar özellikle yaklaşan 14 Şubat öncesinde, hediye arayışına düşen erkekler için süper bir fırsat. Bu çikolataları görüp de beğenmeyecek, bir kadının dahi olacağını sanmıyorum


Bu modeller ise düğün koleksiyonu içinde yer alan parçalar arasında...


Erkekler için de tavla zarlı veya puro conceptli daha farklı modelleri var.



Ayrıca, bu tarz hediyelerin Kurumsal Şirketlerin de ilgisini çekeceğini düşünüyorum. Denicious, size özel tasarımları ile şirket logonuzu da içerecek şekilde farklı ürünler ile karşınıza çıkabilir.

Bu markayı mutlaka bir yere not edin derim ben!

Aşağıdaki link üzerinden kendilerine ulaşabilirsiniz:

http://www.deniciouschocolate.com/

Hiç yorum yok: