29 Nisan 2010 Perşembe

Alternatif Anneler Günü Hediyeleri 1

Alternatif Anneler Günü Hediyeleri

Anneler gününe çok az bir zaman kaldı, ben de sizler için herşeyden kıymetli annelerimizin kalbini yumuşatacak ve yüzlerini güldürecek bir kaç alternatif hediye arayışına girdim.

Uzun zamandan beri Bonny Food'un , kek ve meyvelerden oluşan "lezzet çiçekleri"nden bahsetmek istiyordum ki, Anneler Günü için tam da biçilmiş kaftan olucaklarını farkettim... Eğer siz de sadece çiçek almanın biraz klişe olacağını düşünüyorsanız, ve daha "kafa patlatılmış" bir hediye almaktan yanaysanız denemenizi tavsiye ediyorum.

Öncelikle, kafanızdaki soru işaretlerini giderelim :


  • Bonny Food, meyve ve kek çiçekleri gerçekten lezzetli mi?
Evet ! 14 Şubat'da bizzat http://www.bonnyfood.com/?urun-detay_409_BlueBear_-_Dev_Ayida_Kekler.html bu modeli hediye edildi ve denedim =) hatta ilk tadına bakmadan önce, "şimdi ağzımın tadını bozacak kesin" diye bi önyargım vardı açıkcası, ama hiç ama hiç düşündüğüm gibi çıkmadı. Gayet lezzetliydi. Arkadaşlarım tarafından da test edildi ve onaylandı. Tabii anneninizin yaptığı keklerin yanından bile geçemez o ayrı ;)


  • Bonny Food, meyve kek çiçekleri gerçekten de internet sitesinde göründüğü gibi mi geliyor?
Evet! Genelde bilmediğim bir internet sitesinden alışveriş yapacağım zaman, içimden "acaba göründüğü gibi midir? yoksa kazıklanır mıyım?" diye düşünüyorum ben açıkcası =) ama dediğim gibi, bizzat denedim ve onayladım. Ebatları, kalitesi, görüntüsü tıpa tıp internet sitesinde göründüğü gibi... Tabiiki, hijyen açısından ürün şeffaf ve gayet şık bir ambalajla kaplanıyor ve öyle teslim ediliyor.

Kıyaslama yapabilmeniz için 1 e 1 bendeki resimleri de siz okuyucularımız için ekliyorum




Yani gönül rahatlığıyla, Bonny Food'u deneyebilirsiniz.






Hiç yorum yok: