18 Mart 2010 Perşembe

Reebok Reetone Ayakkabı Modeli

Reebok'ın Yürüdükçe Vücudunuzu Şekle Sokan Spor Ayakkabısı

Yaza çok az kaldı. Bahar geldikçe tüm bayanları, zayıflama ve forma girme telaşı sardı. Siz okuyucularımız için, ilaç gibi bir çözüm piyasaya sürüldü bile !

Reebok yeni sezon ayakkabıları arasına sizleri de düşünerek, yürüdükçe kalça ve popunuzu şekle sokacak yeni bir ayakkabı modeliyle geldi =)
Mavi, mor, turuncu, siyah, pembe olmak üzere bir çok farklı renk ve modeli mevcut. Fiyatları ise 170-190 TL arasında değişiyor...

Geçtiğimiz haftalarda bizzat merak edip aldım. Gerçekten de tabanı çok farklı. Denemeye değer diye düşünüyorum..






2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayakkabıyı denediyseniz, yorumlarınızı öğrenmek istiyorum. Sonuç verdi mi, sonuç nasıldı ve kullanmayı bıraktıysanız sarkma gibi bir değişiklik oldu mu?

Merve dedi ki...

Merhaba Neslihan,

Evet, ayakkabiyi denedim. Sunu soyleyebilirim ki ilk giydigin anda bile gercekten de farkli bacak ve kalca kaslarini calistirdigini hissediyorsun.

Ancak ben duzenli olarak spor yapamadim. O yuzden sana kesin olarak, "1 ay boyunca kullandim ve inanilmaz degisiklikler oldu" diyemiyorum ne yazikki.

Ama yuruguse giderken veya spor yaparken Reetone'larimi gayet severek giyiyorum. Cok rahat, hafif ve kullanislilar.

Bir de son bir oneri :) Benim aldigim modelin ön kisimlari sık dokunmuş file gibiydi. O tarz bir model alırsan yaz sıcaklarında çok rahatlıkla kullanırsın. Saatlerce yurusen bile ayakların hava aldigi icin terlemiyorlar. Kis aylarinda yagmur camurda cok kullanisli olmuyor ama o havada da pek yuruguse cikilmiyor zaten :)

Baska merak ettigin birsey varsa, biz hep buradayiz...

Sevgiler,

-M