5 Şubat 2013 Salı

Genç ve Çocuk Odası Avize Modelleri

Eylül ayında Nişantaşı'nda yaptığım moda çekimi fotoğraflarına bakarken; Casita'da gördüğüm değişik avize modelleri ile ilgili de bir yazı yazmak istediğimi, ama onları tamamen atlamış olduğumu farkettim :)

Detaylandıracak çok bir şeyi olmasa da; genç ve çocuk odası dekorasyonu için arayışta olan okuyucularım için güzel birer ilham kaynağı olabilir düşüncesiyle hemen yayınlamak istedim!

Kuşlu ve elmalı olmak üzere 2 değişik model hemen dikkatimi çekmişti! Ve özellikle kuşlu olanına bayılmıştım =)

    

Bu arada bilmeyenler için söyleyeyim, Casita bir dekorasyon mağazası değil, bir restaurant. Ama dekorları hoşuma gittiği için avize modellerini fotoğraflamıştım :)

Nerede Bulurum?

Direkt olarak bu modellerin nerede satıldığını bilemiyorum ancak bu tarz eğlenceli tasarımları uygun fiyata; Tepe Home, Bun Design, Mudo Concept ve hatta Ikea gibi mağazalarda bulabilirsiniz.

Özellikle Bun Design'ın online mağazasına bakmak faydalı olabilir... Göz atmak isterseniz; Tıklayınız :)

Hiç yorum yok: