8 Kasım 2010 Pazartesi

Kısa saç mı uzun saç mı: saçımı nasıl kestirsem?



Hayatım boyunca hep kısa saçlı insanlara özenmişimdir. Daha doğrusu cesaretlerine. Kendimi bildim bileli uzun saçlıyım :) Çıt çıt, kaynak ve postişler neredeyse uzmanlık alanım denebilir =D

Ama ne olursa olsun kısa saçın çekiciliği de başka diye düşünüyorum...

Eğer siz de benim gibi bir türlü cesaret edip de saçlarınızı kısaltamıyorsanız işte sizin için iki farklı model. Sarışınlar ve esmerler! Belki cesaretinizi toplamanıza yardımcı olur :)


3 yorum:

nermin dedi ki...

ama bende istiyorum cesaret edemıyorum cnm sen öncü ol bari olmazmı:)

Merve Sargin dedi ki...

demin saclarimi boyattim koyu kestane - cikolata kahve tonlarinda :) kuafor keselim mi dedi, ama gene kiyamadim =)

nermin dedi ki...

güle güle kullan cnm ama nerde fotoların bizde isteriz foto:)
senin saçlardamı baya uzun ay beraber sözleşipmi yapsak ne dersın :):)):